82-letnia emerytka pobiła złodzieja, który włamał się do jej domu.

Do domu 82-letniej Willie Murphy przyszedł włamywacz, który początkowo prosił ją o to by wpuściła go do domu twierdząc, że jest bardzo chory. Staruszka powiedziała, że go nie wpuści, może jedynie wezwać karetkę. Wtedy 28-latek wyważył drzwi.






82-latka była emerytowaną kulturystką. Chwyciła co miała w zasięgu ręki, był to metalowy stolik, którym zaczęła okładać mężczyznę. Kiedy stolik się rozleciał, Murphy chwyciła szampon do włosów i wylała go 28-latkowi na głowę, po czym zaczęła okładać go miotłą. Chciała wyciągnąć go z domu ale był dla niej za duży:

"Uderzałam, uderzałam, uderzałam go miotłą. Naprawdę zrobiłem wiele temu mężczyźnie… Myślę, że był szczęśliwy, kiedy poszedł do karetki"

Willie mimo wieku ćwiczy każdego dnia w pobliskiej siłowni.






"Jestem samotna i stara. Ale zgadnijcie co? Jestem też silna!"

Kobieta nie wniosła zarzutów przeciwko mężczyźnie. Stała się popularną osobą w okolicy, która chętnie dzieli się wiedzą na temat kulturystyki i sportu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz