Myślała, że nikt jej nie widzi – została nagrana, gdy porzuca cztery psy.

Nie ma nic gorszego niż porzucanie własnych zwierząt, nie przejmując się jaki los je czeka.






„Przygotowywałam się do pracy, gdy zobaczyłam samochód podjeżdżający do ślepej ulicy, a kobieta w środku zaczęła zdejmować psom obroże. Szybko założyłam buty i pobiegłam tam i zaczęłam nagrywać. Jestem zmęczona tym, że ludzie ciągłe robią podobne rzeczy. Nagrałam ten film, by przestrzec przed takim zachowaniem.”-mówi autorka nagrania.

Kobieta, która nagrywała film zwróciła się do tej, która porzucała psy. Powiedziała, że niedaleko jest schronisko i można tam oddać psy za darmo. wspomniała też, że porzucenie jest zagrożone karą 500 dolarów grzywny.

Speszona przestępczyni próbowała zabrać psy z powrotem ale w końcu wypchnęła wszystkie, wsiadła do auta i odjechała.

Sprawa została zgłoszona do organizacji chroniącej zwierzęta jak i na policję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz